Учнівське самоврядування

Шкільна Республіка «Сузір’я»

2015/2016 н.р.

 

Наш девіз:

1.             

                                                                                 Ми – ерудоване молоде покоління,

Маємо хист, талант та уміння.

В республіці справа для кожного є –

Хай зірка удачі над нами зійде!

2.      Я людина, ми – родина,

Наш дім – Україна.

Природою сильні, знаннями багаті

У нашій дружній шкільній хаті.

 

ГІМН РЕСПУБЛІКИ "СУЗІР'Я"

Ти народилась в сонячнім промінні,

Над річкою, наче квітка, розцвіла.

Минає час,  зростають покоління, 

Ти ж вічно світла, вічно молода.

 

Не сонця схід - твоя усмішка щира

Щоранку нам дарує день новий,

Тут зустрічають нас любов, довіра 

І добре серце наших вчителів.

ПРИСПІВ:

МИ різні всі, і різні наші долі,

Та ти для нас - сім'я і рідний дім!

Школо, клянемось ми: ніколи

Не зрадимо тебе в житті своїм.

 

Тебе ми збережемо, мов святиню,

Для тебе будуть битися серця

І ми твоєю пройдемо стежиною

Шляхи нелегкі нашого життя.

 

Без тебе не прожити, як без пісні,

ТИ - наша пристань, наші береги.

МИ тут навчилися читати і любити.

Наш дім - школа, учителі - батьки.

 

 

 

 

    УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ   

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Учнівське самоврядування є добро­вільним об'єднанням учнів та засобом організації навчального процесу. Також учнівське самоврядування є організацією, яка створена учнями і для учнів. Тому постає питання щодо залучення школярів до організації роботи та управлінням діяльності колективу.

       Формальний підхід до цього питання не є дієвим, а інколи виявляється шкідливим. Тому для створення дієвого учнівського самоврядування треба керуватись такими принципами:

n  Самостійність;

n  Ініціативність;

n  Рівноправність;

n  Принциповість і відповідальність;

n  Гласність і демократія.

І тому проблемне питання над яким працює учнівське самоврядування звучить саме так: «Розуміння визначної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки сучасної молоді як засіб самореалізації кожної особистості»

Якщо говорити про організаторські вміння, то потрібно сказати, що далеко не всі учні можуть бути організаторами. Проте є учні, які б змогли піднестись над іншими, стати найкращими, «першими серед рівних»

   Тому створення учнівського самоврядування спрямоване на формування та удосконалення в учні організатора, лідера, людини, яка може ним стати. Проте слід мати на увазі, що багато хто «може, але не хоче». Та як би там не , було, ці здібності в тій чи іншій формі мають свій прояв.  І першими, хто помічає їх, - це учні які щодня спілкуються з цим учнем, тобто однокласники. саме його, у більшості випадків обирають секретарем або навіть президентом. Учнівське самоврядування створюється для того, щоб учні відчували себе господарями в школі і могли розвинути свої організаторські чи лідерські здібності.

 

Мета і завдання

Метою організації самоврядування є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.

              Головною метою є:

·        захист прав та інтересів учнів;

·        інтеграція зусиль для добрих і корисних справ;

·        розробка та втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.

·        Завдання:

·        виявлення та підтримка лідерів молодіжного руху;

·        формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді;

·        привернення уваги широких кіл громадськості до проблем молоді у вільний від навчання час;

·        розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригіналь­ності, готовності до виправданого ризику, а також розширення кругозору;

·        затвердження здорового способу життя;

·        формування норм культури поведінки і спілкування, розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку;

·        об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ;

·        пошук нових нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями.

 

Статут учнівського самоврядування

Яблунівської ЗОШ І-ІІ ступенів

прийнятий 04 вересня 2007 року

 

РОЗДІЛ І.    Загальні положення

 

1.1.      Учнівське самоврядування –  добровільна дитяча демократична позапартійна організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного колективу, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, що є невід’ємною частиною системи управління школою. Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна з однаковим успіхом вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій, різноманітній та глибоко змістовній роботі навчального закладу, притягує їх до управління справами колективу, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі. Учнівське самоврядування – це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу.

 

1.2.      Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, іншими нормативно-правовими документами, що діють в загальноосвітньому закладі, та цим Положенням.

 

1.3.      Учнівське самоврядування організовується з учнів школи. Учні 5–9 класів об’єднуються у Шкільну Республіку.

 

1.4.      Учнівське самоврядування класу – первинна організація, яка на правах колективного члена входить до учнівського самоврядування школи.

1.5.      Координують роботу учнівського самоврядування завуч з виховної роботи, педагоги-організатори, які консультують учнів щодо роботи за окремими напрямками.

 

1.6.      Мовою Шкільної Республіки є українська мова.

 

1.7.      Символами Шкільної Республіки є символи учбового закладу: гімн, прапор, герб.

 

 

РОЗДІЛ ІІ.    Мета і завдання

 

2.1.      Метою організації самоврядування є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.

 

2.2.      Головною метою є:

·         захист прав та інтересів учнів;

·         інтеграція зусиль для добрих і корисних справ;

·         розробка та втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.

 

2.3.      Завдання:

·         виявлення та підтримка лідерів молодіжного руху;

·         формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді;

·         привернення уваги широких кіл громадськості до проблем молоді у вільний від навчання час;

·         розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригіналь­ності, готовності до виправданого ризику, а також розширення кругозору;

·         затвердження здорового способу життя;

·         формування норм культури поведінки і спілкування, розвиток вміння вести дискусію, висловлювати свою думку;

·         об’єднання старшокласників для добрих, корисних, цікавих справ;

·         пошук нових нетрадиційних, цікавих форм роботи з учнями.

 

РОЗДІЛ ІІІ.    Структура учнівського самоврядування

(Шкільна Республіка)

Для кращої координації роботи Рада Шкільної Республіки поділяється на 5 міністерств:

·         Міністерство навчання та творчості ;

·         Міністерство дисципліни та порядку

 

·         Міністерство культури та відпочинку;

·         Міністерство інформації та преси;

·         Міністерство туризму та спорту;

 

         3.1      Мета та зміст роботи Міністерства навчання та творчості:

·             Міністерство сприяє підвищенню інтересу учнів до знань, самоосвіти;

·             контролює рівень навчальних досягнень учнів, організовує взаємодопомогу;

·             залучає учнів до роботи у предметних гуртках;

·             підтримує тісний зв’язок зі шкільною бібліотекою, допомагає у збереженні та оновленні бібліотечного фонду;

·             допомагає у проведенні та організації інтелектуальних ігор;

·             займається організацією предметних тижнів, олімпіад;

·             Міністерство освіти включає комітет ”Знання”, комітет “Книголюб”, комітет інтелектуальних ігор, а також до даного Міністерства належить Радник міністра з питань краєзнавчої роботи.

 

3.2       Мета та зміст роботи Міністерства дисципліни та порядку:

·           Міністерство допомагає в адміністрації та педагогічному колективу школи у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, у їдальні, під час спортивних та культурно-масових заходів;

·           здійснює контроль за відвідуванням уроків учнями школи, спізненням на уроки, зовнішнім виглядом учнів (охайність зачіски, наявність шкільної форми, змінного взуття);

·           здійснює контроль за роботою старост класу;

·           складає графік чергувань класів по школі, виставляє оцінку черговому класу;

·           у разі потреби на засіданні Міністерства розглядаються питання дисципліни окремих учнів (за поданням класних зборів);

·           Міністерство внутрішніх справ включає  комітет “Дисципліни і порядку”, комітет з питань чергування по школі, старостат.

 

3.3.      Мета та зміст роботи Міністерства культури та відпочинку:

·             Міністерство культури та відпочинку допомагає в організації цікавого і змістовного дозвілля; сприяє розвитку творчих здібностей, розширеного кола інтересів та ініціативи учнів;

·             налагоджує роботу дискоклубу;

·             відповідає за організацію та проведення рухливих ігор на перервах з учнями початкових класів;

·             пропагує серед учнів досягнення української національної та світової культури;

·             залучає дітей до підготовки та проведення спортивно-масових, розважальних програм і заходів;

·             Міністерство культури та відпочинку включає комітет організації відпочинку, комітет технічного забезпечення, комітет дизайну та художнього оформлення, а також до даного Міністерства належить Радник міністра з питань проведення конкурсів.

 

3.4.      Мета та зміст роботи Міністерства інформації та преси:

·          вивчення громадської думки учнів про шкільне життя;

·          висвітлення життя школи на сторінках шкільної газети “Шкільний вісник”;

·          випуск газет, присвячених знаменним і пам’ятним подіям держави, школи, датам народного календаря;

·          визначає рівень популярності проведення КТС;

·          Міністерство інформації включає Прес-центр та службу “Рейтинг”.

 

3.5.      Мета та зміст роботи Міністерства туризму та спорту:

·          підвищення рівня загальної фізичної підготовки школярів;

·          пропагування здорового способу життя;

·          організація та проведення змагань, спартакіад, “Веселих стартів”, турнірів, туристичних походів;

·          проведення дослідницької роботи по питанням відродження Козацької Слави в Україні;

·          Міністерство туризму та спорту включає комітет з питань відродження Козацької Слави, комітет туризму, комітет спортивно-масової роботи.

 

РОЗДІЛ IV.   Вибори. Референдум

 

4.1.      Волевиявлення учнів здійснюється за допомогою виборів, референдуму та інших демократичних засобів, які не суперечать Законам України.

 

4.2.      Право голосу на виборах і референдумах мають учні 7– 9 класів.

 

4.3.      Референдум  проводиться у разі необхідності та за наявністю більш ніж 50 % учнів 7–9 класів.

 

4.4.      На виборах встановлюється принцип: один виборець –  один голос.

 

4.5.      Кандидати до загальношкільного самоврядування обираються під час класних зборів шляхом відкритого чи таємного голосування більшістю голосів.

 

4.6.      Вибори Президента проводяться раз у два роки. День виборів призначається діючою Радою Шкільної Республіки “Сузір я”.

 

4.7.      Висунення кандидатів на пост Президента здійснюється шляхом самовисування з подальшою реєстрацією виборчою комісією.

 

4.8.      Після офіційної реєстрації кандидат отримує право негайно розпочати передвиборчу агітацію.

 

4.9.            Прем’єр-міністр обирається діючим Президентом з числа кандидатів на посаду Президента.

 

 

АГІТАЦІЯ В ДЕНЬ ВИБОРІВ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!

 

РОЗДІЛ V. Позбавлення членства загальношкільного самоврядування

 

5.1.      Позбавлення членства загальношкільного самоврядування відбувається у випадку:

·          несистематичного і недобросовісного виконання покладених на учня обов’язків;

·          порушення правил для учнів і ігнорування зауважень;

·          переходу до іншого навчального закладу.

 

5.2.      Після припинення повноважень члена загальношкільного    самоврядування учні відповідного класу повинні обрати нового представника не пізніше одного місяця з часу виключення.

 

РОЗДІЛ VI. Внесення змін до Статуту школи

 

6.1. Зміни та доповнення до Статуту школи подаються на розгляд Ради “Сузір я”.

6.2. Зміни до Статуту школи можуть бути запропоновані лише членом загальношкільного учнівського самоврядування.

 

6.3. Зміни до Статуту школи вважаються прийнятими, якщо за них проголосували більш як 50 % членів Ради “ Сузір я ”.

 

6.4. Прийняті зміни до Статуту вважаються дійсними після їх оприлюднення.

 

РОЗДІЛ VII. Рада Шкільної Республіки «Сузір’я»

 

7.1. Склад Ради Шкільної Республіки “Сузіря” приймається на зборах представників 5-9 класів за поданням Президента та Прем’єр-міністра.

 

7.2. Прем’єр-міністром та Міністрами можуть обиратися учні, які навчаються в даному навчальному закладі не менше 2-х останніх років, мають високий чи достатній рівень навчальних досягнень і не мають порушень дисципліни.

 

7.3. Повноваження Міністрів Учнівського самоврядування припиняються одночасно з припиненням повноважень Ради Шкільної Республіки “ Сузір’я ”.

 

7.4. Рада “ Сузіря ” несе відповідальність перед Президентом та Прем’єр- міністром.

 

7.5. Міністри мають право робити будь-які кадрові зміни в структурі Міністерства самостійно.

 

7.6. Повноваження Міністра Учнівського самоврядування припиняється достроково у разі:

·         складання повноважень за його особистою заявою;

·         у разі переходу на навчання в інший навчальний заклад;

·         невиконання своїх обов’язків, порушення дисципліни, відставання у навчанні.

 

РОЗДІЛ VIII. Президент

 

8.1. Президент є гарантом дотримання прав і свобод школярів.

8.2. Вибори Президента Учнівського самоврядування відбуваються раз у два роки, згідно з положенням про вибори.

8.3. Президент Учнівського самоврядування:

·         забезпечує розвиток учнівського самоврядування;

·         доповідає  про свою роботу загальним зборам представників 5–11 класів, що збираються раз на семестр;

·         представляє школу у міжшкільних відносинах;

·         призначає загальношкільний референдум;

·          подає кандидатуру Прем’єр-міністра;

·          підписує або накладає вето на рішення, прийняті Радою “Сузіря

·          співпрацює з адміністрацією та батьківським комітетом школи.

8.4. Президент не має права передавати свої повноваження іншим особам.

8.5. У разі відсутності Президента його обов’язки виконує Прем’єр-міністр.

8.6. Президент виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента.

8.7. Президент може бути усунений Радою Шкільної Республіки “ Сузіря ” в порядку імпічменту у разі:

·         порушення ним чинного законодавства учнівського самоврядування;

·         недобросовісного виконання своїх обов’язків.

РОЗДІЛ IX. Принципи, права і обов’язки учнів

 

9.1. Принципи:

·         поважати бажання і обговорювати позицію, думку;

·         визнавати право кожного на помилку, надавати можливість її виправити;

·         прагнути  до найвищих результатів у навчанні і творчості;

·         повсякчасно піклуватися про добре ім’я свого навчального закладу.

 

9.2. Права:

·         висловлювати власну думку про життя школи і методи навчально-виховної роботи;

·         брати участь в управлінні навчально-виховною роботою;

·         представляти школу на оглядах, конкурсах та інших заходах;

·         обирати органи самоврядування та бути обраними до них;

·         на повагу гідності в справах особистих, сімейних і товариських;

·         на захист своїх прав, що не може бути приводом до негативного ставлення з боку старших або товаришів;

·         отримання в разі необхідності опіки і допомоги з боку дирекції.

 

9.3. Обов’язки:

·         дорожити честю школи, примножувати її традиції;

·         сумлінно вчитися, створювати доброзичливу і товариську атмосферу в школі, виявляти повагу до дорослих і товаришів, не принижувати гідності людини;

·         дотримуватися вимог і правил протипожежної та санітарної допомоги, безпеки;

·         брати активну участь в громадському житті школи, класу;

·         слідкувати за своїм здоров’ям, безпекою власного життя і життя своїх товаришів. ПАЛІННЯ, ВЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ТА НАРКОТИКІВ НЕ СУМІСНІ ЗІ ЗВАННЯМ “УЧЕНЬ”;

·         дбайливо і охайно ставитися до майна школи.

 

Порушення норм поведінки викликають громадський осуд та дисциплінарні стягнення!

 

 

 

 

РОЗДІЛ X. Заохочення і покарання

 

10.1. У разі потреби можуть бути використані такі форми покарання:

·         усне чи письмове зауваження;

·         висвітлення у шкільній пресі, попередження на лінійці;

·         повідомлення батьків в усній чи письмовій формі.

 

10.2. Заохочення мають такі форми:

·         подяка на лінійці;

·         подяка у письмовій формі у щоденнику учня;

·         нагородження грамотою, цінними подарунками;

·         висвітлення у шкільній пресі.

 

10.3. Рада Шкільної Республіки “Сузіря” має право визначати найактивніші класи у різних видах діяльності за навчальний рік методом рейтингу.

 

Нагородження проводить Президент на Святі Останнього дзвоника.


Основні шляхи підвищення активності та ролі

учнівського самоврядування:

 

 

Ø    надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності;

Ø    поєднання самодіяльності дітей з керуванням дорослих;

Ø    активне залучання учнів до всіх сфер життя учнівського колективу;

Ø    надання учням реальних прав і обов’язків;

Ø    повага педагогів до самостійних думок і рішень учнівського самоврядування, його органів;

Ø    кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу;

Ø    відкритий характер роботи всіх органів самоврядування;

Ø    відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності, реалізація принципу: жодного підлеглого – всі відповідальні.

 

 

Структура учнівського самоврядування

Президент

Шкільної

Республіки

«Сузір’я»

                         ↓

Прем’єр – міністр

Рада шкільної

Республіки «Сузір’я»

 

Міністерство

«Навчання та творчості»

 

Міністерство

«Дисципліни      та

порядку»

Міністерство

«Культури

та відпочинку»

Міністерство

Інформації

та преси

Міністерство

Туризму

та спорту»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Шкільна республіка

«Сузір’я»

 

Президент – Несенчук Галина

                                                                             Прем’єр – міністр – Козлівська Руслана

                       

                                                                                               Рада шкільної

Республіки «Сузір’я»

 

1.Міністерство навчання та творчості:

Степаненко Анастасія;

Матвієнко Андрій.

 

2. Міністерство дисципліни та порядку:

Горюк Тетяна;

Мирончук Руслана.

 

3. Міністерство культури та відпочинку:

Тарасенко Катерина;

Чернишей Валерія.

 

 

4. Міністерство інформації та преси:

Кириленко Валентина;

Кириленко Вікторія.

 

5. Міністерство туризму та спорту:

Мазорук Андрій;

Ірчак Микола.

                                                        ПЛАН  РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ РЕСПУБЛІКИ "СУЗІР'Я"  

 

№ з/п

Зміст

Відповідальні

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

    5

6

 

7.

Жовтень

Ознайомити раду УС з Положенням про учнівське самоврядування.

Вибори та затвердження міністерств учнівського самоврядування

Обрати керівний склад ради учнівського самоврядування.

Затвердити план роботи ради.

Розподілити обов’язки між членами ради учнівського самоврядування.

Святкування Дня працівника освіти

Перевірка санітарного стану класів

 

Педагог  організатор

 

Педагог  організатор

 

Президент ради УС

 

Члени ради

Президент ради УС

 

Міністерство культури та відпочинку

Міністерство дисципліни та порядку

 

1.

      2.

 

     3.

      4.

    

      5.

      6.

Листопад

Про перевірка стану збереження підручників

День української писемності і мови.

Святкування Дня Захисника України.

Організувати конкурс малюнків на тему «Слава українським військовим».

Провести акцію до Міжнародного дня відмови від куріння «Цукерка замість цигарки».

Провести загальношкільну лінійку до Дня пам’яті жертв голодомору

 

Міністерство навчання та творчості

Міністерство навчання та творчості

Міністерство культури та відпочинку

Міністерство культури та відпочинку

 

Міністерство туризму та спорту

 

Міністерство культури та відпочинку

 

 

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5

6.

Грудень

Звіт президента ради учнівського самоврядування про виконану роботу за I семестр.

Організувати флеш-моб до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.

Провести дружній матч з футболу до Всесвітнього дня футболу.

Проведення аналізу відвідування учнями школи

Проведення конкурсу новорічних газет, ікебан.

Провести свято Миколая, Андріївські вечорниці

 

Президент ради

 

 

Міністерство туризму та спорту

 

Міністерство туризму та спорту

 

Міністерство навчання та творчості

 

 

Міністерство інформації та преси

Міністерство культури та відпочинку

 

 

1.

 

2.

Січень

Звіт міністерства дисципліни і порядку.

Організувати колядування, щедрування, привітання односельців.

 

Міністерство дисципліни та порядку

Міністерство культури та відпочинку

 

 

1.

2.

 

3.

 

4.

Лютий

Звіт міністерства навчання та творчості

Організувати і провести День Святого Валентина.

Оформлення плакатів до Міжнародного дня рідної мови.

Лінійка-реквієм Памяті небесної сотні

 

Міністерство навчання та творчості

Міністерство культури та відпочинку

 

Міністерство інформації та преси

 

Міністерство культури та відпочинку

 

 

1.

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

 

Березень

Звіт міністерства  інформації та преси.

Організувати та провести святкування 8-го березня.

Організація та проведення фестивалю української пісні.

Провести конкурс  Всесвітнього дня поезії.

Організувати змагання між школами.

 

Організувати акцію по збереженню підручників у бібліотеці.

 

 

Міністерство інформації та преси.

Міністерство культури та відпочинку

 

Міністерство культури та відпочинку

 

Міністерство навчання та творчості

 

Міністерство туризму та спорту

Міністерство навчання та творчості

Міністерство дисципліни і порядку

 

 

1.

2.

 

3.

4.

 

    5.

 

6.

 

 

 

Квітень

Звіт  Міністерства культури та відпочинку

Здійснити рейд-перевірку санітарного стану класів.

Відзначити День Сміху.

Малюнок на асфальті до Дня пам’яті Чорнобиля.

Флеш-моб до Міжнародного дня танцю.

 

Лінійка до Дня авіації та космонавтики

 

Міністерство культури та відпочинку

Міністерство дисципліни та порядку

 

Міністерство культури та відпочинку

Міністерство навчання та творчості

 

Міністерство культури та відпочинку

Міністерство туризму та спорту

Міністерство культури та відпочинку

 

 

1.

 

2.

3.

4.

 

5.

Травень

Налагодити роботу з наданням допомоги вчителям-пенсіонерам.

Відзначити День Перемоги.

Випустити газету до Дня Матері.

Виставка плакатів антинікотинової, антиалкогольної, антематики та проти СНІДУ.

Провести прибирання шкільної території

 

Міністерство навчання та творчості

 

Міністерство культури та відпочинку

Міністерство інформації та преси

Міністерство інформації та преси

 

Всі міністерства УС

 

1.

 

2

3.

4.

Червень

Звіт президента Ради учнівського самоврядування.

Звіт Міністерств.

День захисту дітей

Організація роботи літнього дитячого закладу відпочинку з денним перебуванням «Яблунька»

 

Керівний склад УС

Всі міністерства УС

 

Міністерство культури та відпочинку

Всі міністерства УС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарний план міністерства

«Навчання та творчості»

На І семестр 2015/2016 н.р.

      3  вересня – затвердження  плану  роботи учнівського самоврядування.

      9 вересня -  перевірка ведення зошитів.

      10 вересня -   Конкурс- виставка  дитячого  малюнка   до  Міжнародного  дня 

             миру  на  тему  «Ми за мир  на  планеті  Земля».

     20 по 24 вересня - перевірка стану збереження підручників.

     25 вересня – засідання шкільного парламенту.

    28 вересня – перевірка збереження щоденників.

     2  жовтня – Свято до дня вчителя.

     14 жовтня – Свято до Дня Захисника України.

     17 по 21 жовтня  - перевірка ведення зошитів.

     23 жовтня – підсумки чергувань.

     1 по 6 листопада - перевірка стану збереження підручників.

     9 листопада  - Свято української писемності і мови.

    12 по 20 листопада - перевірка збереження щоденників.

     22 листопада – солодкий ярмарок.

     26 листопада – день пам’яті жертв голодомору.

     27 листопада – засідання шкільного парламенту 

     6 грудня – Святкування дня Збройних сил України.

     12 грудня - перевірка ведення зошитів.

      13 грудня – святкування Андріївських вечорниць.

     19 грудня - акція «Лист Миколаю»

     21 грудня - перевірка стану збереження підручників.

     22 грудня – проведення аналізу відвідування учнями школи.

    24 по 26 грудня – підсумки роботи учнівського колективу. 

 

       

Календарний план міністерства

«Культури та відпочинку»

На І семестр 2015/2016 н.р.

        1 вересня - Свято «Першого дзвоника»

        3  вересня – затвердження  плану  роботи учнівського самоврядування.

        10 вересня - Конкурс- виставка  дитячого  малюнка   до  Міжнародного  дня миру  на  тему 

              «Ми за мир  на  планеті  Земля».

       21 вересня - Конкурс- виставка декоративно – прикладного мистецтва.

       2 жовтня – день працівника освіти.

      14 жовтня - Зустріч з ветераном, воїном АТО в день Захисника України.

       23 жовтня – осінній бал для старшокласників.

     9 листопада – свято української писемності та мови.

      Протягом місяця – солодкий ярмарок.

       26 листопада – день пам’яті жертв голодомору.

     Протягом місяця – конкурс малюнків до дня боротьби проти куріння.

      6 грудня – Святкування дня Збройних сил України

      13 грудня – святкування Андріївських вечорниць.

     19 грудня - акція «Лист Миколаю»

      Останній тиждень місяця – Свято Нового року 

 

Календарний план міністерства

«Інформації та преси»

На І семестр 2015/2016 н.р.

        1 вересня - Свято «Першого дзвоника» Випуск святкової Стенд – газети.

        3  вересня – затвердження  плану  роботи учнівського самоврядування.

        10 вересня - Конкурс- виставка  дитячого  малюнка   до  Міжнародного            дня миру  на  тему 

              «Ми за мир  на  планеті  Земля».

       21 вересня - Конкурс- виставка декоративно – прикладного мистецтва.

       2 жовтня – Випуск Стенд – газети до дня працівника освіти.

      14 жовтня - Зустріч з ветераном, воїном АТО в день Захисника України.  

       23 жовтня – Стенд – газета. Осінній бал для старшокласників.

     9 листопада – оформлення плакатів до дня української писемності та мови.

      Протягом місяця –  Оголошення солодкий ярмарок.

       26 листопада – Лекторій про день пам’яті жертв голодомору.

     Протягом місяця – конкурс малюнків до дня боротьби проти куріння.

      6 грудня – Святкування дня Збройних сил України. Випуск Стенд – газети.

      13 грудня – Оголошення святкування Андріївських вечорниць.

     19 грудня - акція «Лист Миколаю»

      Останній тиждень місяця – Свято Нового року 

 

 

 

 

Календарний план міністерства

«Дисципліни та порядку»

На І семестр 2015/2016 н.р.

       1 вересня - Свято «Першого дзвоника» Перевірка явки учнів до школи.

        3  вересня – затвердження  плану  роботи учнівського самоврядування.

      7 вересня – рейд - перевірка санітарного стану класів.

    10 вересня -  лінійка дисципліни та порядку.

    25 вересня – засідання шкільного парламенту.

     2  жовтня – Свято до дня вчителя

     8 жовтня - рейд - перевірка санітарного стану класів.

   16 жовтня – конкурс найохайніший клас.

     1 по 6 листопада – розмови з батьками дітей схильних до правопорушень .

    19 листопада – залучення батьків до чергування по школі.

     23 листопада - рейд - перевірка санітарного стану класів.

      26 листопада - засідання шкільного парламенту.   

      14 по 21 грудня – аналіз відвідування учнями школи.

      26 грудня – підсумки роботи учнівського колект

                                                                                           Календарний план міністерства

«Туризму та спорту»

На І семестр 2015/2016 н.р.

        1 вересня - Свято «Першого дзвоника»

        3  вересня – затвердження  плану  роботи учнівського самоврядування.

      7 вересня – рейд - перевірка чергування по школі.

    11 вересня -  Лекторій «Я за здоровий спосіб життя».

    25 вересня – засідання шкільного парламенту.

     2  жовтня – Свято до дня вчителя.

     8 жовтня – спортивне змагання .

   16 жовтня – конкурс «Хто у школі найсильніший» .

     1 по 6 листопада – розмови з батьками дітей схильних до тютюнопаління .

    18 листопада – залучення батьків до спорту.

     22 листопада – Дружній матч з волейболу.

      26 листопада - засідання шкільного парламенту.   

      14 по 21 грудня – аналіз відвідування учнями школи.

      26 грудня – підсумки роботи учнівського колективу